El sopar de bàsquet va ser el dia16/6/12,el menjar no era gaire bo.Van donar premis els que van quedar primers a la lliga i van anunciar qui aniria a la lliga A2 però nosaltres anirem a la B1 i m'ho vaig passar molt bé!!!!!
Escrit per: Iu Alsina
EL BLOC DE TERCER A
Aquest bloc està realitzat pels nens i nenes de la classe de 3rA de Primària de l'escola Vedruna-Gràcia. Aquí trobareu les notícies més importants de tot el què viurem durant el curs 2011-2012.
dimarts, 19 de juny del 2012
dilluns, 18 de juny del 2012
BALL DE SARDANES I BALL DE BASTONS
Aquesta tarda els nens i nenes de 3r A i de 3r B hem fet una demostració dels balls que hem après aquests últims mesos en hores d'educació física. A continuació teniu un vídeo... A veure què us sembla!
JA ARRIBA L'ESTIU
Ja
sol falten 4 dies per l’estiu tots els alumnes se’n van de viatge o es quedan
aquí a Barcelona.
Escrit per: Andreu
Hernández
TORREDEMBARRA
Torredembarra és el meu poble, allà tinc moltes amigues, cada dia em banyo. L'aigua està una mica freda però no molt. M'agrada molt banyar-me. A vegades, vaig a l'Antina, una roca molt gran enmig del mar. M'ho passo molt bé!!!
Escrit per: Núria Cendra
Escrit per: Núria Cendra
Subscriure's a:
Missatges (Atom)